Η κοινωνική οικονομία αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, έστω κι αν ακόμα δεν έχει δείξει τις πλήρεις δυνατότητές της. Ο δημιουργικός και πολιτιστικός κλάδος αποτελεί ένα προνομιακό πεδίο για την ανάπτυξη σύγχρονων κοινωνικών επιχειρήσεων και ήδη υπάρχουν μια σειρά από πολύ επιτυχημένα παραδείγματα. Ποιες είναι όμως οι προοπτικές στήριξης και δικτύωσης των κοινωνικών επιχειρήσεων και πώς μπορεί να μεταφερθεί στην Ελλάδα η ευρωπαϊκή εμπειρία;